Zvonul despre moartea lui Filat este o exagerare

sau Cartagina oligarhică trebuie distrusă!

Zilele acestea mercenarii și lingăii păpușarului au lansat mai multe articole, sondaje, reportaje, declarații, din care reieșea un singur lucru – Filat ca politician a murit.

Una din slugile păpușarului, A.Tănase, a avut nerușinarea și tupeul să declare, că l-a salvat pe Filat de propria umilire în fața păpușarului. Vă dați seama? Cel care stă în buzunarul din spatele pantalonilor oligarhuluii, mai are tupeu să ne dea lecții de curaj, moralitate și atitudine civică. Tănase are dreptate cînd spune, că Filat s-a umilit în fața lui Plahotniuc. Dar Filat, spre deosebire de Tănase, care l-a trădat, cel puțin a avut curajul să înceapă de două ori lupta, fiind strivit în război. Or, Tănase și mulți alții lupta nici nu au început-o. Au preferat să ciugulească din palma oligarhului.

Da, Filat a fost învins. Nu a manifestat destul curaj, pasiune, consecvență.

A fost învins, fiindcă nu poți de unul singur să lupți contra mafiei, care controlează azi PD, PL, PAD, PNL, PSD, PPCD, Moldova mea și încă o puzderie de partiduțe. Nu poți singur să cîștigi lupta contra celui, care deține 6 posturi TV, 10 partide, 20-30 de bloggerași și analiști, justiție, case de sondaje.

Da, Filat a fost dus de nas. Naivitatea sa chiar mă miră. Dar cel puțin, el a spus unor lucruri pe nume despre păpușar, monopolizm, atacuri raider, furturi de milioane. Și dacă acesta nu ar fi început lupta, moartea lui Paciu, ucis mișelește de bandiții din PD și PL, ar fi trecut pe lîngă noi neobservată. Bandiții și azi stăteau în fotolii, rînjîndu-ne în față.

Și totuși, chiar și lipsit de funcții, izolat, batjocorit de toți, umilit, Filat încă nu este distrus. Zvonurile despre moartea acestuia, sunt exagerate, vorba lui Mark Twain.

Filat a pierdut lupta, nu și războiul.

Acesta mai poate fi cîștigat. E nevoie de curaj, voință de fier, fermitate. Demnitatea strălucește și sub zoi.

Lupta abia începe. Și cred că cei care sunt de partea adevărului, sunt mai mulți, decît cei ce slujesc minciunii. Și dacă oastea mică a trădat, cea mare dacă se va ridica, va distruge orice dușman. Sunt sigur.

Cartagina oligarhică trebuie distrusă!

26 thoughts on “Zvonul despre moartea lui Filat este o exagerare

  • 25 aprilie 2013 la 12:13
    Permalink

    Nu stiam ca eu, ca si membru al PNL, sunt controlata de mafie/prin intermediul PNL/……Ce sa insemne oare aceasta noutate? Mafia “controleaza” intr-un mod secret ? Poate deaceea nu stiam……
    Care este numele “mafiei” , care “ma controleaza” intr-un mod discret, invizibil, fara sa-i vedem macar umbra, culoarea sau “mirosul” ?
    Cum de a reusit o “mafie” sa “adopte” toate partidele politice si sa dirijeze cu ele fara ca acestea sa fie “inghitite” ?

    Răspunde
    • 25 aprilie 2013 la 12:27
      Permalink

      Doamna Can,
      intrebati-o mai bine pe doamna pavlicenco. ea va povesti multe lucruri interesante, cum plahotniuc a devenit mare patriot roman, etc. inghitirea pnl nu are sens. iti da doar pierderi de imagine. el e mai convenabil in calitate de grivei, care hamaie permanent la adresa lui filat, alaturi sio sincronizat cu ghimpu, dodon, godea, ghelici, rosca si altii…

      Răspunde
  • 25 aprilie 2013 la 12:53
    Permalink

    Sunt foarte dezamagit in tot ce se petrece, mai ales sunt dezamagit in PL sin in circul pe care il face domnul Ghimpu. Vad tare bine cine e papusarul si ce se intimpla si pe cine ataca masmedia si totusi inchideam ochii si speram ca interesele nationale si integrarea Europeana sunt mai presus, dar acum vad ca nu e asa. Nu vroiam sa imi fac cetatenie Romana caci speram ca in curind o sa fim membri asociati, dar …
    Toate declaratiile domnului Ghimpu sunt stupide…
    Cumse poate de spus in adresa cui-va ca e contrabandist cind nu a fost nici o judecata care ar demonstra aceasta?
    Cum se poate de spus ca persoana este corupta daca nu sa prezentat nici o ancheta care ar dovedi aceasta?
    Sau nu e evident ca cineva pina la venirea la putere a AIE1 avea canale de trafic ilegal a tigarilor si cind sa schimbat chirmuirea tarii a fost stopat, insa ca sa iasa curat a dat vina peste domnul Filat.
    Oare nui absurd sa fii la conducerea guvernului si sa te prinzi singur pe tine cu contrabanda de tigari, avind sub control vama si fiscul?
    Probabil domnul Ghimpu ghindeste ca toti oamenii sunt prost si daca mereu spune despre contrabanda cu tigar aceasta ar insemna adevarul.
    Sunt un cetatean simplu al RM, care niciodata nu a fos in Europa si tarile vecin Ucraina si Romania.
    Nu sunt adept al caruiva partid dearece am sustinut si PL si PLDM si va rog cu critici ca sunt cechist a caruiva partid sa nu ma atacati.

    Răspunde
    • 26 aprilie 2013 la 09:49
      Permalink

      Dle Tirdea, in RM nu se va schimba niciodata nimic atita timp cit politicienii compromisi nu vor fi penalizati atit de popor, presa, blogheri precum si de analistii politici. As vrea sa inteleg de unde atita dorinta de a-l sustine pe dl Filat? Si pentru ce?
      Am considerat mereu ca PLDM foloseste niste tactici josnice de acumulare a voturilor cetatenilor prin inrolarea in rindurile PLDM a majoritatii rectorilor institutiilor de invatamint superioare din RM, prin atragerea sportivilor in frunte cu Nicolaie Juravschi, care pina atunci lingea papucii lui Voronin (fiti sigur ca daca coma lui Filat va dura un pic mai mult, Juravschi e printre primii care il va parasi pe Filat), dar culmea ca imediat dupa moartea marelui Grigore Vieru sa incerci sa-l atragi pe fiul sau Calin Vieru in politica numai pentru a acumula voturi a fost ceva extrem de urit si injositor la adresa marelui poet si lista mizeriilor poate continua. Dar stiti cum au reusit atragerea susmentionatilor? Prin bani, multi bani. Totodata, lichenele repede au inteles ca conducerea PLDM in eventualitatea cistigarii alegerilor le va permite sa fure si lor alaturi de marii bosi. Astfel, acest partidut s-a umflat ca un balon. Dar atentie! baloanele umflate prea mult se pot sparge usor.
      Cum l-au putut vota pe Gurin la functia de Procuror general? schimbarea sistemului electoral? Este incredibil ca dupa citeva zile sa iasa Butmalai si cealalta deputata si sa spuna ca nu au votat. Asta e culmea timpeniei. Nici in Africa nu cred ca s-ar fi putit intimpla asemenea lucruri. Adica daca nu era hotarirea CC pe Butmalai si ceilalti deputatei PLDMisti nu-i deranja tov. Gurin? Dar cind au votat schimbarea sistemului electoral la ce se gindeau. Ca peste citeva zile sa creeze comisii….
      In RM sunt multi oameni mult mai destepti, insa care nu au bani pentru a se lansa in campanii electorale sustinute de analisti cumparati precum Anatol Taranu (era o perioada cind il consideram unul dintre cei mai corecti analisti politici), care dupa o intilnire organizata de Filat cu societatea civila la care era prezent si Taranu, ultimul parca a fost trecut prin mir ca nu mai vede nimic negativ la Filat si PLDM. Iar cind cineva incearca in prezenta sa sa faca vreo aluzie negativa la adresa lui Filat, apoi acesta se inroseste si se enerveaza de parca cineva l-ar critica pe el insusi.
      Daca continuam asa fara penaliza politicienii compromise, nu ve va schimba nimic in aceasta tara. De ce toti tac in privinta lui Guma si multi atii? E plin Patlamentul de hoti si tradatori, iar posturile TV de jurnalisti si analisti platiti sa-i lustrueasca.

      Răspunde
  • 25 aprilie 2013 la 13:36
    Permalink

    Brabo Bogdane parca citesti din mintea mea si sutelor de mii ca mine Sa-i sustinem si sa-l ajutam pe d-nul Filat si echipa PLDM in lupta cu papusarul si toate papusile sale.Sus FILAT,sus echipa PLDM

    Răspunde
  • 25 aprilie 2013 la 14:18
    Permalink

    “.. E nevoie de curaj, voință de fier, fermitate..”
    Daca Filat avea MACAR UNA din aceste trasaturi nu ar fi pierdut nici-o lupta si nici razboiul desigur.. De obicei,in caz de pericol mortal,omul capata puteri aproape supranaturale datorita spiritului de supraviventa. SA SPERAM ca si Filat va capata aceste puteri…sa speram..

    Răspunde
  • 25 aprilie 2013 la 15:22
    Permalink

    IOGAN says: 25/04/2013 at 12:27
    Nu pot fi de acord cu DVS in sensul ca “el e mai convenabil in calitate de grivei, care hamaie permanent la adresa lui filat, alaturi sio sincronizat cu ghimpu, dodon, godea, ghelici, rosca si altii…”. “El” – cine?
    Daca va referiti la PNL, atunci trebuie sa reiterezi, ca PNL a incercat sa coopereze, in bunul sens al cuvintului, cu partidele componente a AIE. Insa grandomania din capul unora nu lea permis sa se coboare la inaltimea “partidutelor” extraparlamentare. Au refuzat orice comunicare constructiva. In atare conditii cum poti fi util societatii? Cum poti spune ce crezi ca este bine de stiut ? Numai in spatiul public de comunicare. Partidele AIE au considerat necesar sa comunice cu “societatea civila”/ong-uri/ creata, menajata si dirijata la bunul lor plac. Fiecare cu tactica lui.
    PNL nu a cerut nimic de la nimeni, numai un singur lucru – sa nu compromita cursul de integrare in UE, debarasarea de metodele comuniste in conducerea tarii, implemetarea reformelor si alte actiuni, care ar fi adus populatiei o stare social-economica mai buna pentru inceput si una si mai buna in continuare. Ne-am fi bucurat cu totii. Dar….au fost cumva indreptatie sperantele electoratului, parte reprezentata si de cei, care au suferit in data 07.04. la proteste.
    Eu regret ca V.Filat a neglijat multe lucruri, care nu trebuiau neglijate. Noi regretam ce se intimpla in AIE. Si noi am votat partidele-componente a AIE. Suntem la fel de dezamagiti. Oare PNL este o forta, care poate distruge “partidoaiele” parlamentare ? Ele se autodistrug. Au fost create-adunate-plamadite din persoane diferite, unele dintre ele nu au reprosat, nu reziztat, altele au tradat si tradeaza in continuare. In PNL nu vin tradatori, PNL-ul nu da nimic. In PNL trebuie sa munceasca fiecare de buna voie si fara plata.
    Nu ne mai amestecati cu Dodon, Ghelici si alte facaturi asemanatoare.
    Mai bine sugerati-le celor, care au mai ramas prin AIE sa judece la rece si daca vor sa stie parerea moastra-sa intrebe…..Doresc prea mult sau indraznesc sa ma amestec ? Am inteles, nu ma amestec! Nu PNL a facut-o, nu PNL trebuie sa o desfaca…… Regret.

    Răspunde
    • 25 aprilie 2013 la 16:22
      Permalink

      Din spusele Doamnei Pavlicenco reiesea ca ati fost neglijati anume de Ghimpu..Dupa parerea mea ATI AVUT MARELE NOROC SA FITI NEGLIJATI..De altfel urmati soarta MAE-lui – Va distrugea si pe voi…

      Răspunde
  • 25 aprilie 2013 la 15:59
    Permalink

    IOGAN says:
    25/04/2013 at 12:2

    Am scris un coment la postarea DVS, nu vad saapara aici.

    Răspunde
  • 25 aprilie 2013 la 16:03
    Permalink

    IOGAN says:
    25/04/2013 at 12:27

    IOGAN, unde a disparut postarea DVS, comentata de mine?
    Stergeti si comentul meu, ca nu mai are rost fara textul postat de DVS.

    Răspunde
  • 25 aprilie 2013 la 16:19
    Permalink

    IOGAN,
    Va multumesc ca ati restabilit prim mea postare.
    Restabiliti, Va rog si postarea mea la raspunsul DVS pentru mine.

    Răspunde
  • 25 aprilie 2013 la 18:09
    Permalink

    Intr-adevar,doamna sau domnisoara Can nu stie toate lucrurile. Dar sa trecem peste astea. Ceea ce vreau sa subliniez: eu imi imaginez ce crede acum Filat despre alegatorii sai. Si acum nu ma refer la sondajul BOP, care poate fi sau nu adevarat. Filat, pe care il consider un om puternic totusi, se uita acum in jur si se vede parasit. Daca cineva crede ca eforturile pentru construirea unor relatii cu statelel europene au fost doar pentru imagine, sau au fost usor de realizat, atunci acela nu are elementarul spirit de observatie si analaliza. Eu m-as abtine(in locul lui Ghimpu) sa vorbesc despre integrare europeana. In afara de vorbe nu a produs nimic, dar chiar nimic. Chiar din biroul sau de la PL.
    Acum despre domnul Tirdea. Chiar nu cred ca dumnealui face jocul cuiva. Cred ca si dumnealui a inteles care e situatia in tara, care este pericolul care poate veni peste tara. El a inteles ca intr-o tara in care clasa politica este imatura, nu ai alta alegere decat de a alege raul cel mai mic. Nu exista la moment, o alternativa la partidele parlamentare, poate este una si nu stiu eu. Si atunci(nu voi da nume de partide) eu aleg cei care, daca nu au facut multe, precum sunt invinuiti, macar au fost consecventi. Consecventa este o valoare de respectat in politica. Pacat ca putini o urmaresc si ca efect, o si apreciaza!

    Răspunde
  • 25 aprilie 2013 la 19:03
    Permalink

    Lasă dracu PNL-ul, voi faceti dizunirea in loc de unire. Vă rog mult să vă puneti intrebare de ce nu merge PNL. PNL nu merge nu deaceia ca e partid UNIONIST dar pentru ca e condus de ANTIunionisti si foste slugi.

    Răspunde
  • 25 aprilie 2013 la 19:57
    Permalink

    Bravo domnule Tirdea esti un om,care are spirit rational.Eu cred ca Vlad Filat va actiona dupa cum spune proverbul latin””Dum spiro, spero” si va face aceasta in numele poporului,care l-a ales.Trebuie de curatat Tara de interpolisti,raideristi,mafie,si “lingai’ ale papusarului.De inscaunat in organele de drept Maria sa legea,de curatat organele de stat de influienta mafiei.De urmat cursul european cu reforme.de imbunatatit starea materiala a populatiei.

    Răspunde
  • 25 aprilie 2013 la 20:12
    Permalink

    Vremea trece, vremea vine/toate-s vechi si noua toate/Ce e rau si ce e bine/tu te-ntreaba si socoate…Cind te-i uita la ei mai bine, iti dai seama ca -s facuti de-o mama: ba ,,se-nteleg” ba se ,,kidanesk”, doar ei stiu ce fac si ce impart acolo. Ce-i drept, Ghimpu i-a intrecut pe toti la ,,Intelect” si tot felul de declaratii nastrusnice. Mi-a placut cea mai recenta : despre arta tradarii. Un om cu pregatire medie isi pune miinile in cap cind asculta aberatiile acestui deputat liberal, ce sa mai zicem de intelectuali? El matinca de-atita si si-a ales doctrina liberala, gindind ca poate spune si face ce vrea, adica ce-i trasneste prin minte. Ulinici pare destul de periculos si mirsav. Mi-i greu sa-i gasesc vreun echivalent printre cetatenii RM. Joaca perfid si josnic, si nu inteleg de ce unii intelectuali, recent Petruti, sunt maguliti si fascinati de aceste ,,calitati” nemaipomenite ale lui Ulinici, apreciindu-l ca mare ,,strateg” si nu stiu mai ce acolo. Parerea mea e ca acest subiect, a incurcat politica cu reglarile de conturi intre banditi sau cu vreun bordel. Filat uneori mai da sperante, dar nu inteleg de ce se ,,gluseshte” cit ai numara pina la trei. Parc-ar fi un politician dilietant si nu lider de partid sau primministru. Am impresia ca Filat zace intr-un infern si incearca sa iasa de acolo, dar ,,satana” il prinde de picioare si-l trage la fund. Ghimpu in acest context ar avea rolul de MIchiduta. Nu mi-i clar nici pin in ziua de azi, Doamne iarta, ce e cu Lupu? Imi vine un singur raspuns in minte: 2 m de bulbuci, atit.

    Răspunde
  • 25 aprilie 2013 la 22:00
    Permalink

    Comentariul politic e nițel altceva, stimate Domn! Mai luați o pauză de gândire spre a nu dăuna și a nu vă duna ireparabil. Meritați să nu vă dăunați…

    Răspunde
  • 26 aprilie 2013 la 00:28
    Permalink

    Nu trebuie de facut o tragedie din aceasta intiplare .Nu a fost el cel ce a muncit pentru interesul national , a muncit pentru dinsul si rudele lui .A promovat in functie de Ministri din partea PLDM CEI MAI INCOMPETENTI SI CORUPTI . Pentru ce merite sa fie victimizat . Eu care am fost conducatorul Directiei principale judiciare,notariat si avocatura a Ministerului Justitieial RM ,robul justitiei din RM ,am plecat in demisie si nu am vazut pe nimeni sa faca din asta o drama . Au distrus si sistemul de executare si sistemul judecatoresc . A instituit coruptia si haosul .De mult trebuiau alegeri anticipate . Trebuie pus capat ilegalitatilor ce se desfasoara in RM . Sigur ca ne trebuie un alt Prim-ministru, persoana cu experienta ,cu inalte calitati morale , cu autoritate in societate .De acestea care vin la guvernare ca sa se invete a guverna suntem satui de ei si de prestatia lor .

    Răspunde
  • 26 aprilie 2013 la 07:17
    Permalink

    Vlad says:
    25/04/2013 at 16:22

    Poate cunoasteti, poate nu. PNL nu s-a dat “inghitit” de PLDM, cum a fost “papata” Moldova Noastra..
    Deci V.Filat impreuna cu echipa sa selecta nu au reusit sa ne pacaleasca.
    Tratativele cu M.Ghimpu nu au mers anume din acest motiv, ca PNL nu a acceptat “badarania politica”, care si atunci era foarte clara.
    PNL nu are mijloace financiare necesare pentru a ajunge in fiecare sat, colt al tarii si peste hotare, unde muncesc foarte multi compatrioti de-ai nostri. PNL, in schimb, are membri corecti, care nu s-au dat vinduti-cumparati nici in cele mai grele situatii, momente in care s-au prostituat unii actuali insi prezenti pe scena politica a Moldovei, care si-au schimbat rapid, fara mare rusine, culoarea politica in functie de conjuctura in piramida/valul puterii.
    PNL pina acum a indeplinit rolul “clopotelului”. A atentionat partidele din AIE, opinia publica, liderii politici despre erorile admise in conducerea tarii. In mare parte a fost foarte clar de la bun inceput ca sfirsitul va fi anume acesta. PNL si-a expus ntotdeauna public opinia. Pentru aceasta am fost supusi dur criticii din toate partile, de parca noi faceam ceva ce nu trebuia. Toata societatea civila a trebuit sa-i tina sub control riguros pe alesii sai, sa-i traga de “motoc” , nu sa bata din palme ca si spectatorii unei comedii inscenate. Ce fel de comportament au admis alesii nostri ? Care este treaba lor cu electoratul in toata mizeria dezlantuita in acest an ? Cui ii place, cine accepta sa fie facut de ris in halul acesta ? cine este multumut de aceasta “Greata” politica? Noi – nu ! PNL a votat partidele, care au format AIE. Ne-am dorit sa fim condusi in Europa, nu sa fim spectatori a jefuirii in continuare a tarii si declansarii luptei “rivalilor” pentru acapararea zonelor de influienta intru realizarea nestingherita a scopurilor meschine.
    Pe care dintre actorii acestor “spectacole” triste trebuie sa-i “bocesc” in situatia creata ? Pot regreta amar doar soarta oamenilor pacaliti.
    Puteti fi mindru de careva politician din actuala putere? Eu – nu. Numiti pe cineva, de care trebuie sa fim mindri, poate aplec si eu urechea si-mi schimb parerea.
    Toti impreuna trebuie sa influientam politicienii alesi sa nu derapeze. Toti – ma refer la electoratul, care a votat pentru un viitor mai bun, nu la “jujucii”, care au facut si fac aport in continuare si lauda seful. “Sefii” au derapat numai din cauza ca nu au avut echipe principiale sa apese pe “frina sefului” . In PNL nu admitem asa ceva. PNL nu este “controlat” de nimeni, este al membrilor partidului si este condus de organele alese statutar cu un lider in frunte.

    Răspunde
    • 28 aprilie 2013 la 15:02
      Permalink

      …..este condus de organele alese statutar cu un lider in frunte…….nu mai ziceti…….
      dar pare ca, v-a inselati sau poate intentionat nu duceti vorba la un bun sfarsit. Si in ce relatii este conducatoarea dvs. cu papusarul, de ii canta difirambe la bine-spus (roman adevarat s.a.m.d.) si asa il mai critica dur pe Filat? Ce intrevederi secrete tet-a-tet le are asa numita conducere prin hoteluri bine cunoscute? Ca daca nu v-a inghitit PLDM apoi o sa va inghita altii. Asa e soarta celor, care nu prezinta mare interes pentru natiune. Pana la 1% e de rasul curcilor!!!!!

      Răspunde
  • 26 aprilie 2013 la 09:17
    Permalink

    Degeaba il atacati pe Ghimpu, el unicul n-a participat la toate ,,porcariile,, de voturi cu PCRM, el singurul in repetate rinduri i-a atentionat sa nu faca lucruri negindite, dar ,,rinza,, lui Filat si Plahotniuc a fost mai presus de interesele statului. Ei in doi au furat tot ce s-a mai putut pina acum si in continuare nu pot imparti ceea ce a ramas. De accea si asa-zisii ,,reformatori,, l-au parasit pe Ghimpu, caci nu pot fara treuca puterii si fara sa fure… Daca ati observat ieri, ei au votat alaturi de Filat pentru demiterea lui Lupu (ceea ce si inseamna alegeri anticipate, iar daca acum vin comunistii, care au mari sanse, trebuie sa fugim, caci va fi mare teroare si ,,bardac,,). Doar Ghimpu, Chirtoaca si PL este sansa noastra. Nu sunt nici ei ca lacrima, dar este raul cel mai mic la moment.

    Răspunde
  • 26 aprilie 2013 la 12:36
    Permalink

    Da, da… Lupta abia incepe, ai dreptate domnule Tirdea.Intre “romanism” si comunism !! ORI -ORI. A fost destul cu ascunsul dupa deget !! Dupa aceea avem timp sa vorbim despre toate. Dar si sa actionam in consecinta. Un sfert de secol a fost ultrasuficient pentru ascunderea dupa deget. Si nu este exclus ca noua frontiera a celui de al doilea RAZBOI RECE (european sau …mondial) sa cada exact pe Prut cu voia si straduinta multora dintre atletii democratiei de BÂC. Cea mai mare gresala politica a lui FILAT si a PLDM, aceea care l-a facut sa piarda nu o batalie, cum spui, ci razboiul insusi, este ca nu s-a bazat in …lupta lui pe factorul esential al R. Moldova- ROMANII. A preferat infratirea cu oligarhia rosie de tip PUTIN si a sfarsit exact in bratele ei in cele din urma! Si acolo va ramane incorsetat definitiv.La atat i s-a redus toata dibacia politica…

    Răspunde
  • 28 aprilie 2013 la 23:53
    Permalink

    val says:
    28/04/2013 at 15:02
    1. “Ce intrevederi secrete tet-a-tet le are asa numita conducere prin hoteluri bine cunoscute?”
    – DVS cunoasteti bine hotelurile despre care scrieti ca sunt bine cunoscute? Din auzite, cica hotelul “Nobil” este locul pentru VIP-ere. Eu nu am trecut pragul acelui hotel niciodata. O sa ma interesezi cum se poate intra acolo. Din principiu, sa vad prin ce este bine cunoscut….Mai sunt si altele “bine cunoscure” ?
    2. “Si in ce relatii este conducatoarea dvs. cu papusarul, de ii canta difirambe la bine-spus (roman adevarat s.a.m.d.) si asa il mai critica dur pe Filat?”
    – Sunteti partinitor……Nu cred ca nu ati gasiti critici in adresa tuturor celor din piramida puterii, care isi fac “mendrele”. Eu nu stiu cine este “papusarul” la care va referiti. Eu am constatat mai multi papusari, care trag sforile, nu-i doare capul de “interesele poporului” promise, obtinind prin inselaciune si mituire voturile electoratului. Poate nu sunteti de acord ca electoratul a fost inselat?
    3. “Ca daca nu v-a inghitit PLDM apoi o sa va inghita altii.”
    – Pe mine personal ma va inghiti doar pamintul, cand mi-o fi rindul. Asta se va intimpla cu toti. O moarte o datoram fiecare. Orice, numai de rusine sa nu moara omul….
    “Altii” – la cine sau care altii va referiti, daca tot sunteti “clarvazator” ?
    4. “Asa e soarta celor, care nu prezinta mare interes pentru natiune. Pana la 1% e de rasul curcilor!!!!!”
    – Ce inseamna “natiunea” pentru DVS ? Idolul / idolii DVS si cohorta lor ?
    Noi, oamenii inafara cohortelor, chear suntem niste nimeni/nimicuri ? DVS ce insemnati pentru “natiune”?
    Trebuie sa inteleg ca sunteti din “cohorta” sau sunteti un nimeni/nimic, care la fel nu prezinta “mare” interes pentru natiune. Aveti cumva si o lista a personajelor, care prezinta “mare interes” pentru natiune?
    Cine a aprobat lista celor, care prezinta mare interes pentru natiune? O puteti face publica? Sa ne dam si noi, cei care nu prezentam interes pentru natiune, cu parerea.
    5. ” Pana la 1% e de rasul curcilor!!!!!”
    – DVS personal rideti de acest 1 %……Deci sunteti ……cine ? OM !
    Sa nu uitati de buturuga mica……si nici de cel ce ride la urma.
    6. “.este condus de organele alese statutar cu un lider in frunte…….nu mai ziceti…….
    dar pare ca, v-a inselati sau ….”
    – Asta este convinderea mea. Aveti dovezi, care pot sa-mi rastoarne convingerea?
    7. ” poate intentionat nu duceti vorba la un bun sfarsit. “.
    – Pot duce vorba la un bun sfirsit, putem vorbi si ajunge la un “bun sfirsit”, oricare ar fi acesta…..
    Putem vorbi ? Ziua, locul, ora…….astept.
    .

    Răspunde
    • 29 aprilie 2013 la 01:00
      Permalink

      Sunteti o persoana foarte stranie, mai bine zis comica. Nu fiecare poate atat de minutios sa bata apa in piua, tot musamalizand fara tilc fiecare cuvant a oponentului doar de dragul de a distrage atentia de la ceia, ce se numeste – de a spune lucrurilor pe nume. Cat despre rande-vu pe care imi propuneti……..nu cred, ca o sa-mi sugerati ceva nou sub soare, gen “buturuga mica……si nici de cel ce ride la urma.” – cand repetati aceleasi fraze pretutindeni, ele sunt lipsite de sens dhttp://compromat2008.blogspot.com/2008/05/reteua-soros-din-moldova-sub-controlul.htmle ……doamna, eu cu greu am citit toata beliberdaua, care ati insirat-o in postarea dvs.
      In doua cuvinte v-as caracteriza dupa aceasta postare – mort in popusoi. Nu cred, ca imi va ajunge rabdare sa si mai ascult asa ceva……..

      Răspunde
      • 29 aprilie 2013 la 01:52
        Permalink

        Asa este. Pot fi si “stranie” si “comica”. “Mort in popusoi”……daca stiti de unde vine aceasta expresie, eu numai “mort in popusoi nu pot fi”. DVS nu sunteti nici straniu/e, nici comic/a. Doar puteti improsca cu vorbe auzite si raspindite.
        Cred ca am folosit chear pentru prima data chestiunea cu “buturuga mica si risul de la urma”. Nu cred ca ati auzit de la mine aceasta fraza pretutindeni, mai ales ca eu nu prea sunt pretutindeni.
        Nu am nevoie de caracteristica.
        DVS scrieti “din umbra” unui nick name. Nu aveti curaj sa scrieti in nume propriu. De ce? E mai comod ?
        Nu am nevoie de rande-vu cu DVS, doar ati constatat ca nu duc vorba pina la sfirsit, deaceea v-am propus o discutie.
        In replica DVS postata ati pus careva intrebari. Eu v-am raspuns si am intrebat ceva. Aveti raspunsuri sau numai “stropi” ?
        “Nu cred, ca imi va ajunge rabdare sa si mai ascult asa ceva……..”
        Eu sunt rabdatoare, DVS nu. Fara rabdare este greu……
        Nu va place PNL. Va plac partidele Parlamentare? Va place comportamentul lor? Sa fiti sanatos.
        Eu am postat pe acest blog numai pentruca autorul a inclus PNL- in sirul partidelor controlate de mafie. Eu nu sunt de acord cu aceasta si deaceea am reactionat. Care este problema DVS ? Aveti dovezi in ceea ce scrieti ? DVS , precis, va faceti “mort in popusoi”.

        Răspunde
        • 29 aprilie 2013 la 09:55
          Permalink

          …draga doamna! mi-am facut impresia, ca stati de veghe pe blogul d. Tardea si zi si noapte. E o placere de a dvs, sau e altceva la mijloc? …autorul a inclus PNL- in sirul partidelor controlate de mafie, ei si? De ce ati reactionat asa bolnavicios? Doar ca reactia dvs. le da la toti de inteles, ca autorul a avut dreptate. Sau PNL ii crede pe toti atat de naivi? In perioada epopeei cu padurea Domneasca, cand conducatoarea dvs., “atat de iubitoare de dreptate” a luat apa in gura si a trecut cu tacerea acest eveniment, ce nu prea se asociaza cu chipul, pe care doamna incearca sa-l insufle societatii, acest fapt a fost observat de intreaga societate. Ce, e tabu de al critica pe Plahotniuc?
          cat despre nic-name, apoi doat regret, ca nu pot sa-mi afisez numele adevarat…..am facut-o candva si am avut mari probleme de asa gen de ex:
          “Оооо))))) Вот это мне уже нравится!!!!!!!!!!!!!!!!!! Вот так и убейся об стену)))))))))))) И если всякая шваль румыноидно-цыганская позалезала на РУССКИЙ сайт, чтобы позлить и попортить нервы русскоязычным, то, хоть нас этим вряд ли и разозлишь, мы ответим более изощрёнными методами)) Это ж только начало, хоть и приближенье конца твоего…Есть ещё ж и другие соц.сети, “Одноклассники”, к примеру, “Фэйсбук”…. вот крови мы попортим))))))))))) Жди и дрожи)))))))))))))”

          Răspunde
  • 29 aprilie 2013 la 12:22
    Permalink

    Ha-ha-haaaaa. Eu citesc articolele care imi trezesc interes sau curiozitate, indiferent al cui articol sau blog este. Scriu postari pe bloguri foarte rar, Pe blogul D.Tirdea, sper sa nu gresesc, am scris poate prima data. Nu tin minte. In general, comentariile Domnului Tirdea sunt interesante. In acelasi timp, mie mi se pare ca D-lui tot este partinitor. Nu am vazut sa supuna criticii “apucaturile strimbe” ale diferitor partide, lideri si persoane influiente.
    Nici eu nu am supus criticii persoana Plahotniuc, dar aceasta nu este tabu. Culmea ar fi ca eu sa trimbitezi pe bloguri fara argumente intemeiate. Eu personal nu l-am vazut, nu l-am cunoscut, nu l-am ascultat in vorbire “pe viu” niciodata pe Plahotniuc. Eu nu am criticat niciodata persoana, am supus criticii actiunile unor politicieni si persoane publice de rang inalt. Accentuezi, nu persoana.
    “Padurea Domneasca” a fost o epopee, in care societatea nu a avut informatie oficiala suficienta pentru a lua atitudine la nivel corespunzator. Am comentat atunci la modul general situatia, nu era cazul sa “pipaim” in intuneric aceasta tragedie inainea expunerii organelor de drept. Cred ca nici acum situatia inca nu este cunoscuta cu adevarat societatii. D-na Pavlicenco intelege destul de bine situatia si nu se avinta in jocul unora, care-si doresc sa o vada in “tarite”. Mai ales ca Doamna Pavlicenci s-a aflat in Germania din decembrie 2012 pina in martie 2013 in calitate de bunica-dadaca, care a trebuit sa-si ajute fiica acolo. Nici nu avea cum sa se informeze mai in detaliu aflindu-se departe de casa.
    Eu pur si simplu am reactionat, considerind un dezacord cu acel pretins “control de catre mafie”.
    In privinta intimidarilor / amenintarilor DVS pe spatiul public, cred ca merita sa va adresati la procuratura. Chear daca nu vor face nimic, tot un rezultat este, negativ desigur si care va poate servi in cazuri necesare.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *